על רקע הליך הפיטורים באינטל, החברה משהה את המכרז לבחירת משרד פרסום שבו החלה לפני כ-4 חודשים - כך נודע ל"גלובס". השהיית המכרז נעשית לאחר שבפועל הסתיימו בו כל השלבים, ומה שנותר הוא לקבל החלטה סופית.
עוד נודע כי שני משרדים מתמודדים על התקציב - מקאן תל-אביב וגיתם BBDO. המשרדים קיבלו הודעה על הכוונה להשהות את הבחירה, אך לא נרמז כי יש כוונה לבטל אותו.
בשבועות האחרונים נמצאת אינטל בעיצומו של הליך פיטורים נרחב, במסגרתו יקוצצו כ-11 אלף משרות ברחבי העולם, וייסגרו מספר רב של קווי מוצר ופעילויות. בישראל צפויה החברה לפטר מאות עובדים.
תקציב הפרסום של אינטל אינו תקציב פרסום גדול - פחות ממיליון דולר במחירים ריאליים - ורובו מופנה בדרך-כלל לקמפיינים לגיוס עובדים. עם זאת, מאחר שמדובר במותג עם אפיל בינלאומי, טיפלו בו במשך השנים משרדי פרסום גדולים, כדוגמת יהושע TBWA ואדלר-חומסקי, המטפל בתקציב כיום.
כפי שנחשף ב"גלובס", לקראת סוף ינואר החלה החברה בהליך לבחירת משרד פרסום חדש וניהלה שיחות מקדימות עם כמה משרדי פרסום גדולים, בהם מקאן תל-אביב, גיתם BBDO ובאומן-בר-ריבנאי, שהחליט בסופו של דבר לא להתמודד על התקציב.
לזכותה של אינטל יצוין כי בשונה מרבים מהמפרסמים בישראל, היא אינה מתייחסת לזמן שנאלצים משרדי פרסום להשקיע בהכנה למכרז כמובן מאליו, והיא מתכננת לשלם "דמי השתתפות" למשרדים שלקחו חלק במכרז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.