איקאה פחות סומכת כנראה על הצרכן הישראלי, אחרת קשה מאוד יהיה להסביר את העובדה כי תקופת האחריות בישראל קצרה משמעותית ביחס לעולם. כך מפרסם היום (ג') מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות.
על פי הפרסום, פערי האחריות יכולים להגיע ל-5, 10 ואף 20 שנה על מוצרים זהים לאלה הנמכרים מעבר לים. דוגמאות: על מטבח מאיקאה תקבלו בישראל תקופת אחריות של 12 שנה לעומת 25 שנות אחריות בעולם, כלי מטבח - 3-5 שנות אחריות בישראל לעומת 5-25 שנה בעולם, 5 שנות אחריות על ארונות בישראל לעומת 10 שנות אחריות בעולם ועוד ועוד.
מדובר בפרסום מפתיע שכן איקאה הדגישה מיומה הראשון בישראל את רמת האחריות והשירות אותו היא מעניקה לצרכניה.
מהרשת נמסר בתגובה כי "עם כניסת איקאה לישראל בשנת 2001 קבענו סטנדרטים חדשים בשוק הקמעונאות בישראל. איקאה ישראל מאמינה בלקוחותיה וממשיכה לדאוג לרווחתם בחנויות איקאה בישראל. כך נהגנו וכך נמשיך לנהוג".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.