שחקנית הקולנוע הישראלית גל גדות, שמככבת בימים אלה בסרט הקולנוע "וונדר וומן" בהפקת האחים וורנר, נבחרה שוב להוביל את קמפיין הפרסום של יצרנית הסלולר והאלקטרוניקה הסינית וואווי (Huawei) בישראל. הקמפיין החדש הוא להשקת סמארטפון הדגל החדש של החברה בישראל - ה-P9 - שיוצג ב-18 במאי.
על-פי ההערכות, עלות הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" מוערך בכ-8 מיליון שקל, והוא יעלה לתקופה של 3 חודשים בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, ורדיו.
גדות ממשיכה לייצג את וואווי בקמפיין נוסף, לאחר שביולי 2015 ליוותה את השקת סמארטפון הדגל של החברה הסינית בישראל - P8 - לצד הזמר מוקי.
לאחרונה הודיעה וואווי על הצטרפותם של כוכבים בינלאומיים נוספים לליווי מהלכי הפרסום שלה, ובהם כוכב הכדורגל ליונל מסי, שחקנית הקולנוע סקרלט ג'והנסון, שחקן הקולנוע הנרי קאביל והכדורגלן הפולני רוברט לבנדובסקי.
לפני כחודשיים גם פורסם ב"גלובס" כי וואווי תגדיל את תקציבי השיווק לשנת 2016 ל-15 מיליון שקל ואף שכרה את שירותי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת.
קובי כליף, מנכ"ל וואווי, מסר: "גל היא סמל למצוינות ואיכות, ואנחנו גאים בכך שהיא תוביל את הקמפיין. ערכי החברה תואמים את ערכיה של גל. אין לי ספק שיחד נמשיך להצעיד את החברה אל עבר המטרות הגבוהות הניצבות בפנינו, כאשר הבשורה הראשונה תגיע בעוד כשבועיים לישראל. אנחנו שמחים להעניק לצרכן הישראלי את חוויית הצילום הטובה ביותר באמצעות הסמארטפון, הודות ליכולות הבלתי מנוצחות של לייקה, המובילה את עולם הצילום כבר יותר מ-100 שנים".
השקת ה-P8 בשנה שעברה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.