ממש לפני שנה, אמזון עוררה עניין רב כאשר השיקה את ה-Dash Button - כפתור שנדבק על הקיר, המקרר או מכונת הכביסה ומאפשר למשתמש לבצע הזמנה חוזרת של מוצרים כמו אבקת כביסה, קורנפלקס ונייר טואלט.
עכשיו ענקית הקמעונאות יצאה עם מוצר חדש ומשודרג בשם AWS IoT Button שמבוסס על טכנולוגיית האינטרנט של הדברים, או IOT, ומאפשר לכל אחד לתכנת אותו בהתאם לצרכיו ולהזמין מונית, לשלוח מייל או להזמין פיצה בלחיצת כפתור. המכשיר גם יודע להבחין בין לחיצה ארוכה, הקלקה כפולה וכו', כך שכל כפתור יכול לבצע מגוון של פעולות שונות ומגוונות.
כפתור ה-AWS IoT שעל-פי החברה עמיד לכ-1,000 הקלקות, מגיע עם סוללה שלא ניתנת להחלפה או הטענה, ומשווק כעת ב-19.95 דולר, כלומר כ-76 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.