"המירוץ למיליון", תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת, הושקה אמש (ג') עם 992 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. הרייטינג במשקי-הבית היהודיים עמד על 33.4% צפייה.
"המירוץ למיליון" נחשבת כיום לאחד המותגים החזקים בטלוויזיה, כאשר בתום שנת 2015 הייתה התוכנית לנצפית ביותר עם ממוצע של 1.079 מיליון צופים, ונתון הפתיחה מסמן ירידה לעומת העונה הקודמת, ששודרה בחורף 2014-2015.
לשם השוואה, נתון ההשקה של העונה הקודמת, בנובמבר 2014, עמד על 38% צפייה וכ-1.1 מיליון צופים.
ניתן לייחס את הירידה בנתונים גם לשחיקה הכללית במותגי הריאליטי, כשלעת עתה השקת "המירוץ למיליון" היא הגבוהה בין ההשקות של שנת 2016.
עם זאת, נציין כי נתח הצפייה של "המירוץ למיליון" עמד אמש על 49.3% - הנתח הגבוה ביותר להשקה ב-2016.
עוד אתמול על המסך - שידור חוזר בערוץ 10 לסרט תיעודי "חיים על המשקל" הניב 6.8% צפייה בלבד. המהדורה המרכזית של חדשות 2 עם 20.9%, המהדורה המרכזית של חדשות 10 עם 9.6%, ו"מבט" בערוץ 1 עם 4.4% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.