אמנם עד כה היא לא האלופה ואמנם לא במקום הראשון בטבלת ווינר סל - אך הסכם האימוץ נמשך: מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב ומותג האופנה פוקס הודיעו היום (ה') על המשך שיתוף-הפעולה גם לעונה של 2016/2017.
היקף העסקה על כל מרכיביה עומד על 1.5 מיליון דולר לשנה, עם אופציה לשנה נוספת. ההיקף דומה לזה של השנה שעברה, כאשר על-פי ההסכם שהושג בין הצדדים פוקס תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה.
כלומר, הלוגו שלה ימשיך להתנוסס על גופיות השחקנים בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה בליגה הישראלית, בגביעים השונים ובמשחקי היורוליג.
הלוגו של פוקס, שבמקור צבעו אדום בוהק, עבר שינוי לגוון כחול לטובת החסות לקבוצה שמזוהה עם הגוונים כחול וצהוב. עוד כולל ההסכם שיתוף-פעולה בנושאי שיווק ומרצ'נדייז, כאשר ליין מוצרים וביגוד של מכבי תל-אביב יימכר בכ-14 חנויות פוקס הפרושות בארץ.
קבוצת פוקס, שהוקמה בשנת 1992, חולשת כיום על מגון מותגי אופנה וטיפוח הכולל את הרשתות פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, ארי, מנגו, ללין, צ'ילדרנס פלייס, צ'רלס אנד קיט, בילבונג, נייקי, סאקס ויאנגה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.