ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של זכיינית ערוץ 2 קשת, עוזב את הארגון לאחר 17 שנים. גת, ממעצבי תעשיית הפרומו בישראל, ביקש לצאת לדרך חדשה.
גת, 45, החל את דרכו בקשת בשנת 1999 כבמאי במחלקת הפרומו, תוך שנה מונה למנהל קריאייטיב, ובעשור האחרון הוא משמש כסמנכ"ל הפרומו והקידום של הזכיינית, כשהוא מנהל את בניית ויישום אסטרטגיית הקידום והמיתוג.
מחלקת הפרומו של קשת בהנהגתו של גת קטפה לאורך השנים עשרות פרסי promaxBDA עולמיים והייתה אחראית על בניית מותגי תוכן על המסך, פרסום חוץ מסכי וניהול תחום פעילות ההמשך ברשתות החברתיות. תחת ניהולו של גת נבנו מותגים וקמפיינים לתוכניות קשת המובילות.
גת היה שותף להחלטות אסטרטגיות במהלכים המרכזיים של קשת בשנים אלה, הרצה מטעם הארגון בכנסי PromaxBDA העולמיים והיה שותף בהקמת כנס PromaxBDA המקומי בירושלים, המארח בכירים מעולם הקריאייטיב הבינלאומי.
גת מסר כי "בתום 17 שנה, אחרי לבטים רבים, חשש והתרגשות רבה, החלטתי לצאת ולבדוק מה יש שם מעבר לקשת... הייתה זאת זכות גדולה שאינה מובנת מאליה, להיות חלק מקשת. ארגון מקצועי, שאפתני, סוער ומסעיר, המלא באנשים מצוינים שמכניסים הרבה נשמה לכל דבר שהם עושים.
"אני רוצה להודות מקרב לב לכל אותם אנשים שפגשתי בקשת במשך השנים. היה לי העונג להכיר, ללמוד ולעבוד לצד, מול, מעל ומתחת אנשים כה מוכשרים. תודה לחברים בהנהלת קשת, שמעבר להיותם מקצוענים ומעוררי השראה, תמיד יודעים לשמור על חוש ההומור.
"לפני כמה שנים ביקר בקשת הווארד גורדון. אני הצקתי לו בשאלות על 'באפי', והוא דיבר אתי על אבי ניר. הוא הגדיר את אבי כ'force of nature', ואין הגדרה מדויקת מזו. אז לתופעת הטבע שנקראת אבי ניר: תודה על האמון שנתת בי במשך השנים, שלא הפסקת לדרבן ולדחוף אותנו ללכת רחוק יותר, לפרוץ דרכים חדשות ויצירתיות ללא פחד, שגרמת לי להבין שאין דבר שאי-אפשר להשיג, ושדאגת שלא יהיה אפילו רגע אחד משעמם.
"ויותר מכל לאנשים היקרים במחלקת הפרומו - חבורה שרק מי שעבר בה לאורך השנים יכול להבין עד כמה היא נדירה: גם אחרי כל השנים הללו לא היה יום שלא התפעלתי מהיכולות, מהכישרון ומהחברות הקיימת בתוך המחלקה הזאת. אני רוצה להודות לכם על שבזכותכם היה כיף להגיע לעבודה. המחשבה שלא אפגוש אתכם בכל בוקר שוברת לי את הלב".
אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "ירון העניק לנו את אחת המתנות הכי חשובות לקשת - מקוריות ויופי. כארגון טלוויזיה וכארגון תוכן, אנחנו שואפים למשוך צופים רבים למסך, אך לא פחות חשוב לנו, לעשות זאת באופן יצירתי ומרהיב. ירון, כיוצר וכמנהל, עשה זאת יום יום בכישרון רב. בשנותיו הרבות והטובות כאן הוא הוביל וניהל באופן מקצועי ומעורר השראה את מחלקת הפרומו של החברה ואת תחום הקידום כולו להישגים רבים והצלחות גדולות בישראל ובעולם וכן הביע קול חשוב ומקורי בהנהלת החברה.
"כמי שעבד עם ירון באופן קרוב במשך שנים רבות, אני רוצה להודות לו, מעבר לכל האמור לעיל, גם על המיקס הייחודי לו של אכפתיות, הומור ומוזיקה שהביא עמו ועשה טוב לי ולחברים כאן. בשם כולנו, חברים ושותפים לדרך, אני מאחל לירון הצלחה רבה בהמשך דרכו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.