הפרסומת למותג הביטוח 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, בכיכובה של שני כהן משוחחת עם צרפתי על ביטוח, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.3%.
דמות אהובה נוספת החוזרת לדירוג השבוע היא דמותו של "משיח", בגילומו של הקומיקאי אודי כגן. כגן, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, ממשיך להוביל את הפרסומת לסלקום, שרושמת שיעורי אהדה גבוהים, הממקמים אותה במקום השני בדירוג.
מעניין לראות כי שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובו של כגן גבוהים במעט משיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של כהן - אף שבניגוד לפרסומת של כגן, הפרסומת בכיכובה של כהן נמצאת על המסך כמעט כל השנה.
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן - עם כוכבי הסדרות "פצועים בראש", "זגורי אימפריה" ו"הבורר" המספרים על המהפכה בשירות של הוט - רושמת שיעורי זכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
הקמפיין להוט הוא גם הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-1.9 מיליון דולר. גם בשבוע שעבר היה הקמפיין להוט המושקע ביותר, אך ההשקעה בו הייתה נמוכה משמעותית - 1.3 מיליון דולר.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 559 לעומת 431. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-49.4 מיליון דולר לעומת כ-32.4 מיליון דולר בתקופה הקודמת.
טבלת זכורות ואהובות
ההשקעה השבועית בקמפיין
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.