לאחר שבשבוע שעבר הודיעו גט טקסי ופולקסווגן כי האחרונה תשקיע 300 מיליון דולר בחברה הישראלית - גיוס עתק אפילו במונחים בינלאומיים וגיוס ההון הגדול ביותר של גט טקסי - חשפו היום שתי החברות חלק פרטי השותפות האסטרטגית ביניהן. זאת, במסגרת מסיבת עיתונאים באירוע השקה שנערך כחלק מפורום DRIVE של קבוצת פולקסווגן בברלין.
עבור קבוצת פולקסווגן, סימל האירוע את הצעד המשמעותי הראשון למעבר מייצור מכוניות בלבד לתכנון ואספקה של integrated mobility services. "לא רק ששוק הזמנת הנסיעות באמצעות התקנים ניידים מבשר שיעורי צמיחה גבוהים לפולקסווגן, אלא שהזמנת נסיעות עומדת להפוך לליבת עסקי ה'mobility on demand' שלנו, אשר אנו מפתחים כנדבך עסקי שני במקביל לעסקים הקלאסיים שלנו של ייצור מכוניות", אמר מתיאס מולר, יושב ראש מועצת המנהלים של פולקסווגן.
מולר הוסיף כי הטכנולוגיה של Gett כבר כוללת אלגוריתמים מדויקים שחוזים, לדבריו, את צורכי הלקוחות בתחבורה לפי דרישה. לדבריו, על סמך טכנולוגיה זו, Gett וקבוצת פולקסווגן יפעלו יחדיו כדי להשיג הבנה עוד יותר מעמיקה של צורכי הניידות של המשתמשים ויפתחו עבורם פתרונות מותאמים. בהקשר זה יבחנו החברות תחומים לשיתוף פעולה הכוללים כלי רכב אוטונומיים.
קונקרטית, נחשף באירוע כי קבוצת פולקסווגן מתכננת להציע לנהגי Gett תנאי רכישה אטרקטיביים למכוניות פולקסווגן. החבילות יכללו שילוב של הוצאות שונות כגון רכישה או מימון וכן ביטוח ושירות תיקונים. במקביל למותגי פולקסווגן, סקודה וסיאט, Gett שוקלת להציע שירות של נהג אישי מיוחד במותגיה היקרים של פולקסווגן כגון אאודי ופורשה.
נוסף על כך, הוכרז בכינוס על השקת Gett בשוק הגרמני ובמדינות אחרות ברחבי אירופה, ונמסר כי שירותי Gett יהיו זמינים ברחובות הערים הגדולות בגרמניה החל מהמחצית הראשונה של 2017.
לוגו GETT גט טקסי
"קבוצת פולקסווגן ו-Gett יוצרות שותפות אסטרטגית נהדרת המעניקה לנו גישה ל-100 מיליון לקוחות המחזיקים מכוניות פולקסווגן", אמר שחר וייסר, מייסד ומנכ"ל Gett. "כבר היום אנו מספקים את פתרון ה-mobility on demand המהיר, הבטוח והאמין ביותר. יחד עם פולקסווגן נוכל להרחיב את קו המוצרים והשירותים שלנו".
את אסטרטגיית הצמיחה המשותפת של פולקסווגן יוביל צוות מיוחד בהנהגתו של אולה הארמס, מנהל העסקים החדשים והניידות בחברה. "אנו שואפים לבסס את עצמנו במקביל ל-Gett כמובילה האירופאית הבלתי מעורערת בשוק הזמנת הנסיעות. השותפות האסטרטגית החדשה מציינת את הנקודה שבה פולקסווגן מתחילה למלא תפקיד פעיל בעיצוב עתיד ה-mobility. לא מדובר רק בחיבור של שירותים בודדים אלא ביצירת ecosystem משולב של ניידות המתמקד באנשים ובסביבה גם יחד", אמר הארמס.
פולקסווגן, נזכיר, היא יצרנית הרכב השנייה בגודלה בעולם, אחרי ג'נרל מוטורס האמריקאית וטויוטה היפנית שחולקות את המקום הראשון. החברה, שנסחרת בשוק ההון הגרמני לפי שווי של 76 מיליארד דולר, אחראית למותגי הרכב גולף, אאודי, בנטלי, למבורגיני, סקודה ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.