גם השבוע הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן היא הפרסומת האהובה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, שבה נראית כהן משוחחת עם צרפתי על ביטוח, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על25.6%. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45 אקדמאים ובעלי הכנסה ממוצעת גבוהה.
אודי כגן בתפקיד משיח ממקם גם השבוע את סלקום במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 17%. גם השבוע הפרסומת, באמצעות גיתם BBDO, זכורה יותר מהפרסומת של שני כהן, אבל מבחינת האהדה יש פערים משמעותיים לטובת כהן. הפרסומת אהודה ביותר בקרב גברים בני 35-54.
הפרסומת הזכורה ביותר היא הפרסומת להוט, באמצעות ראובני-פרידן. הפרסומת - שנראים בה כוכבי הסדרות "פצועים בראש", "זגורי אימפריה" ו"הבורר" מספרים על המהפכה בשירות של הוט - רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.3%. הפרסומת אהודה במיוחד בקרב בעלי הכנסה נמוכה.
הפרסומת המושקעת ביותר היא של הלוטו, באמצעות אדלר-חומסקי. בפרסומת הושקעו אמנם 1.2 מיליון דולר במחירי מחירון, אך היא לא הצליחה להשתלב בדירוג הזכורות והאהובות. ההשקעה בפרסומת נמוכה משמעותית מבפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר - 1.9 מיליון דולר - שהייתה הפרסומת להוט.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי על רקע חג השבועות המתקרב, ניתן לראות את כניסתן של פרסומות למוצרי חלב למדד.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 608 לעומת 559. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה למה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-49 מיליון דולר (לעומת כ-49.4 מיליון דולר בתקופה הקודמת).
זכורות אהובות
ההשקעה השבועית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.