חברת הסטארט-אפ הישראלית SundaySky גייסה 30 מיליון דולר, בגיוס הרביעי בסך הכל מאז הקמתה ב-2007. סך הגיוס של החברה ב-9 שנים עומד על 67 מיליון דולר.
סאנדייסקיי מאפשרת לחברות המוכרות ללקוחות קצה לתקשר עם אותם לקוחות באמצעות סרטוני וידיאו מותאמים אישית לצופה ושמיוצרים בזמן אמת. מערכת הווידיאו החכם של החברה (SmartVideo) מעורבת בתהליכי רכישת לקוחות, שירות לקוחות, ניהול מועדוני לקוחות וכדומה. על לקוחותיה נמנים, בין השאר, AT&T, סיטי וקומקאסט. החברה צופה כי עד 2020 כל חברות פורצ'ן 500 המספקות שירותים צרכניים, יאמצו שירותי וידיאו מותאם אישית.
לפי החברה, המערכת שלה משנה התנהגות לקוחות לאורך כל תקופת ההתקשרות איתם, ובכך משיאה תשואה על ההשקעה הראשונית של רכישתם. "השפעות מוכחות של ה-SmartVideo כוללות גידול מצטבר בהכנסות של עד פי 22, וצמצום בקצב התחלפות הלקוחות וצמצום בעלות הטיפול בלקוחות של עד 20%".
לדברי שמוליק וולר, מייסד ומנכ"ל, "הגיוס הנוכחי מדגיש את הבשלות של קטגוריות הווידיאו המותאם אישית, ואת המובילות שלנו בשוק זה. חווינו גידול משמעותי ומהיר באימוץ ה-SmartVideo כאסטרטגיה של מותגים גלובליים מובילים".
SundaySky
שנת הקמה:2007
מה החברה עושה: תקשורת וידאו רלוונטית ומותאמת אישית
מייסדים: שמוליק וולר (מנכ"ל); יניב אקסן (סמנכ"ל טכנולוגיה)
סך גיוסי הון עד כה: 67 מיליון דולר
מספר עובדים: 135
בעלי מניות עיקריים: קרנות ההון סיכון כרמל; קומקאסט; גלובספאן; ליברטי; NVP; וינטג'; קרן הצמיחה ויולה פרייבט אקוויטי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.