משרד הפרסום אדלר-חומסקי מרחיב את התשתית הניהולית שלו ומסמן את דור העתיד: להנהלת המשרד יצטרף שי אלמגור כסמנכ"ל לקוחות. אלמגור ישמש כסמנכ"ל לקוחות ודיגיטל לצידו של אלעד הרמל, שמחזיק גם הוא בתפקיד סמנכ"ל לקוחות במשרד.
המינוי של אלמגור מסמן את דור העתיד הניהולי של אדלר-חומסקי בפורמט הדומה לקיים היום, במסגרתו אורי עיני ואמיר גיא משמשים כמנכ"לים משותפים וחולקים ביניהם את ניהול הלקוחות.
יצוין כי לא מדובר במשהו שצפוי להשפיע על ההתנהלות הרגילה במשרד ביומיום בשנים הקרובות, שכן כל ההיררכיה הגבוהה באדלר-חומסקי - איל חומסקי כיו"ר וגיא ועיני כמנכ"לים - לא צפויה ללכת לשום מקום בשנים הקרובות.
מינויו של אלמגור אמור להקפיץ את אדלר-חומסקי מבחינת הניהול עוד צעד קדימה לעידן הדיגיטלי. אלמגור עבר לפני 6 שנים ממקאן תל-אביב לניו-יורק לצורך התפתחות מקצועית, ורק עתה הוא שב לארץ - בדומה למסלול שעשו עיני וגיא.
כזכור, השניים, שנמנו עם דור העתיד הניהולי של שלמור-אבנון-עמיחי, עברו למספר שנים לארה"ב, שם כיהנו בתפקידים שונים במשרדי פרסום בניו-יורק, ואז שבו לארץ ומונו למנהלים באדלר-חומסקי - בשלב הראשון בתפקיד המשנה למנכ"ל ובהמשך כמנכ"לים משותפים.
כאמור, את תחילת הקריירה שלו עשה אלמגור במקאן, שם עבר את הדרך מתקציבאי לתפקיד סופרוויזר ומנהל לקוחות. בארה"ב הוא עבד ב-TBWA כסופרוויזר על תקציבים כגון חברת התרופות GSK וחברת הייעוץ ACCENTURE. לאחר כשנה וחצי החליט אלמגור להתמקד בדיגיטל ועבר לנהל את הדיגיטל של EXXONMOBIL כסופרוויזר גלובלי ב-TRIBAL DDB.
ב-2014 הוא הצטרף למשרד CONTENT MARKETING - SJR וטיפל בלקוחות כגון CREDIT SUISSE, FANNIE MAE, INTERCONTINENTAL HOTELS ולשכת המסחר האמריקאית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.