יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי, הודיע היום (ד') על שינוי שמה של החברה, אשר תיקרא מעתה "קימברלי קלארק ישראל".
כמו בעבר, החברה תמשיך להעמיד את מותגיה המובילים במרכז: האגיס, טיטולים, קלינקס, לילי, מולט, שמורת טבע, ניקול, קוטקס, דיפנד ושקמה; ולא צפויים שינויים באופן התקשור שלהם מול הצרכנים.
לדברי יובל דגים, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל, "מדובר בהמשך טבעי ובמהלך מתבקש בעקבות המעבר לבעלות מלאה של קימברלי קלארק עוד בשנה שעברה. כנהוג ברוב המדינות בהן פועלת קימברלי קלארק, גם בישראל ישתנה שם החברה לשם חברת-האם. הזדמנויות עסקיות, ארגוניות ואישיות יתאפשרו כחלק מהשייכות לחברה בינלאומית משגשגת, אשר מותגיה מובילים בכל העולם".
עוד הוסיף דגים: "מדובר בשינוי שם החברה בלבד. קימברלי קלארק ישראל תמשיך להיות בית של מותגים מובילים, והצרכן ימשיך לעמוד במרכז העשייה שלנו, תוך מחויבות להעניק לו פתרונות איכותיים וחדשניים לאורך כל מחזור החיים. לא צפוי שינוי כלשהו בכל הקשור למדיניות הפנים ולמדיניות החוץ של החברה. הקשר עם לקוחות, ספקים, עובדים, וכל אספקט פעילות שהוא יישאר כשהיה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.