הרכבת התחתית של לונדון הינה מערכת התחבורה התת קרקעית הישנה ביותר בעולם, אשר מובילה 1.34 מיליארד נוסעים בשנה - מספר שצפוי לעלות ב-33% בעשור הקרוב. עם השנים התווספו עוד ועוד תחנות וקווים למערכת המקורית, והתוצאה היא משהו שדומה יותר למאורת ארנבים סבוכה מאשר למערכת תחבורה יעילה ומסודרת.
פאנל בהשתתפות נציגי חברת Transport for London וחברת המעליות ThyssenKrupp מצא פתרון לבעיה בדמות מערכת המעליות Multi, אשר תפעל בתוך פירים אנכיים ואופקיים שיכללו צמתים מסתובבים ותאפשר לתאי הנוסעים לנוע לא רק למעלה ולמטה, אלא גם לצדדים.
במקום שימוש בכבלים, מערכת Multi תפעל בשיטת הריחוף המגנטי, תוכל לשאת 50% יותר נוסעים והיות שמדובר במערכת מעגלית, היא תוכל לספק מעלית פנויה לכל קומה בכל 15 עד 30 שניות.
במקור, מערכת Multi שתיבחן בשנת 2017 על גבי מגדל בגובה 245 מטרים שנבנה במיוחד למטרה זו בעיר Rottweil שבגרמניה, תוכננה עבור מגדלים, אבל מהר מאד הבינו בחברה שהיא יכולה לשמש כפתרון פרקטי עבור עשרות מערכות תנועה תת קרקעיות ברחבי העולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.