אל שני משרדי הפרסום הישראליים מקאן תל-אביב ואדלר-חומסקי, שהצליחו לזכות השנה במדליות בפסטיבל הפרסום בקאן "אריה הזהב", מצטרפים שני נציגים מקומיים שמקום פעילותם בחו"ל: שגית צור-להב, מנכ"לית מקאן רומניה, ומנהל הדיגיטל שלה, ניר רפואה, מביאים השנה לא פחות מ-7 מדליות מהפסטיבל המוערך.
המשרד זכה ב-3 מדליות ארד ובמדליית כסף עבור קמפיין bittersweet pies לרשת פול, במדליית ארד עבור קמפיין go mono ובמדליות כסף וארד עבור קמפיין pay with blood.
משרד הפרסום מקאן בוקרשט רומניה נחשב מזה מספר שנים לאחד המשרדים הקריאטביים ביותר במרכז באירופה. המשרד, שזוכה באופן קבוע במדליות בפסטיבל הפרסום בקאן, חב את הקפיצה המקצועית שלו לצנכ"לית צור-להב. הפרסומאית הישראלית ניהלה אותו במשך 7 שנים, חזרה לאפיזודה קצרה לתפקיד המשנה למנכ"ל מקאן תל-אביב (עוד בימים שנוהל על-ידי ריצ'י האנטר), אך לאחר חצי שנה חזרה לרומניה, ומאז היא ממשיכה לנהל את המשרד.
נראה כי גם ריצ'י האנטר יכול היה לחייך אמש חיוך גדול, לאחר שקמפיין לאיקאה שנעשה בשלהי כהונתו במשרד זכה אמש (ד') בשתי מדליות ארד. מדליות אלה מצטרפות למדליית הזהב בה זכה משרד הפרסום אדלר-חומסקי ערב לפני כן עבור עבודה שיצר עבור פרוקטר& גמבל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.