ריקול נוסף מבית איקאה: החברה מבקשת מלקוחות שרכשו שער בטיחות מסדרת PATRULL, להחזירו לאחת מחנויות איקאה ולקבל החזר כספי מלא.
הסיבה לריקול היא דיווחים מלקוחות על כך ששערי הבטיחות מהסדרה האמורה נפתחו באופן בלתי צפוי, זאת אף על-פי שאושרו על-ידי מבדקי הבטיחות. מבדיקה שבוצעה על-ידי החברה עלה כי מערכת הנעילה לקויה.
שערי הבטיחות PATRULL ,PATRULL KLÄMMA ו-PATRULL FAST נמכרו בכל חנויות איקאה.
אין צורך להחזיר את המוצרים בצירוף קבלה מקורית. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מוקד שרות הלקוחות של איקאה, שמספרו (35832*) 09-8928888.
למותר לציין כי איקאה לא תיקח צ'אנס בכל הנוגע למוצרי שקשורים בבטיחות ילדים: לפני חודשיים פורסם כי שני תינוקות נהרגו בארה"ב כתוצאה מהתמוטטות שידות של איקאה עליהם. עם פרסום הטרגדיה הוסבר באיקאה כי מדובר היה על שימוש לא נכון במוצר ובשונה מהוראות הבנייה שצורפו אליו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.