הלילה הדרמטי שעבר על תושבי בריטניה כבר "גבה קורבן" אחד: אתר הקניות המקוון הפופולארי "אסוס" (ASOS). זאת, בעקבות הירידה החדה בשער הליש"ט.
ניסיון להיכנס לאתר בשעות האחרונות מלווה בשקופית המסמלת את השבתת שידורי הטלוויזיה שבתחתיתה כתוב: "אה, סלחו לנו, אנחנו צריכים קצת זמן. האתר אינו פעיל כרגע, אבל אנחנו עושים הכול על מנת שישוב לפעול במהירות המרבית".
ASOS הוא אתר קניות מקוון לצרכני וצרכניות אופנה. באתר נמכרים מעל 75,000 מוצרים ממותגים ומותגי חנות, כאשר המותג הפרטי מהווה כ- 50% מהמבחר הזמין באתר. המותג הפרטי מתבסס על טרנדים אופנתיים המעוצב על ידי מעצבי החברה.
החברה, הקיימת משנת 2000, הפכה לפופולרית בישראל בשנים האחרונות, במיוחד משום שהיא מציעה משלוחים חינם ומעניקה לרוכשים מישראל באופן קבוע פטור על המע"מ 18% לקנייה מעל 50 ליש"ט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.