תחום הספורט מגלגל כ-700 מיליארד דולר מדי שנה, על זכויות שידור, חסויות, מוצרים, טורנירים ועוד. לפי תחזיות, סכום זה עתיד לגדול עוד יותר עם המעבר לפרסום באון ליין, ובמיוחד ברשתות החברתיות, שמאפשרות לספורטאים ולמובילי דעה לייצר קשר הדוק ובלתי אמצעי עם האוהדים.
זהו הבסיס להקמתו של הסטארט-אפ הישראלי 90min, שהשנה הפך כבר לקבוצת תקשורת בשם MINUTE MEDIA. החברה פיתחה פלטפורמת תוכן לאוהדים של ענפי ספורט שונים מסביב לעולם, התואמת את הרגלי צריכת התוכן של משתמשים בעידן הרשתות החברתיות, ושל דור ה-Y בפרט.
צפו בווידאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.