שאיפות מסוכנות: מכרז פרסום בעייתי של הרשות למלחמה בסמים

אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים

לוגו הרשות למלחמה בסמים
לוגו הרשות למלחמה בסמים
עדיין לא יבש הדיו על מכרז הפרסום של הרשות למלחמה בסמים, וכבר מעוררים תנאיו ביקורת קשה בענף הפרסום. אמנם תקציב הפרסום של הרשות איננו גדול - ב-2015 היקפו היה כ-2.7 מיליון שקל - אך נראה כי ההנחה שהנחתה את כתיבת המכרז היא כי מדובר במכרז אטרקטיבי, אחרת קשה להבין את היקף הדרישות.