עדיין לא יבש הדיו על
מכרז הפרסום של
הרשות למלחמה בסמים, וכבר מעוררים תנאיו ביקורת קשה בענף הפרסום. אמנם
תקציב הפרסום של הרשות איננו גדול - ב-2015 היקפו היה כ-2.7 מיליון שקל - אך נראה כי ההנחה שהנחתה את כתיבת המכרז היא כי מדובר במכרז אטרקטיבי, אחרת קשה להבין את היקף הדרישות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.