אילן צינמן, מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין, פלטפורמת המלצות התוכן, פורש מהחברה בתום 5 שנים לטובת מיזם פרטי בתחום התוכן.
צינמן מסר: "העברתי תקופה נהדרת בחברה שהפכה למשפחה. זכיתי לפעול בזמנים קריטיים ומרתקים של הפיכת חזונה של אאוטבריין למציאות ושל יצירת שוק חדש. עתה, כשמהפכת התוכן מתרחשת במלוא העוצמה, אני רואה בסיפוק איך צצות חברות תוכן ופתרונות נוספים לעולם הולך וגדל. אני מאמין שהשנה תהיה שנת הדרקון של התוכן בישראל, ואני מתכוון להיות שחקן מרכזי בתעשייה זו".
בעברו, כיהן צינמן, בין היתר, כמנהל התוכן השיווקי של ערוץ 10 ושל הוט וכסמנכ"ל השיווק של פורטל תפוז.
אאוטבריין עוסקת בהמלצות תוכן לאתרים והוקמה ב-2006. החברה פועלת מהמטה שאותו קבעה בניו-יורק וממשרדים נוספים בעולם, כאשר מרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.