אורחים שהגיעו בסוף השבוע האחרון למלון הולידיי אין אשקלון מרשת קראון פלאזה, לאחר ששילמו אלפי שקלים על החופשה, גילו להפתעתם כי המלון עשה "אובר בוקינג".
עשרות אורחים שהגיעו נאלצו בתחילה לחכות עד 21:00 בערב לצ'ק-אין, ואז נמסר להם מהמלון כי פשוט אין חדרים זמינים, והם נשלחו בחזרה הביתה - למרות שכאמור שילמו ממיטב כספם וקיבלו אישור לחופשתם לפי כל הנהלים.
לחלק מהאורחים שלא נמצא להם חדר הוצע ללון במלון רגינה גורן באשקלון, אכסנייה מכובדת הרבה פחות ממלון הולידיי אין שעליו הם שילמו - כך פורסם בתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10.
מהרשת נמסר בתגובה כי "אנו מתנצלים על התקלה ועל עוגמת-הנפש שנגרמה ללקוחותינו. בימים אלה אנו משלימים שיחות אישיות לכל לקוחותינו על-מנת להעניק להם פיצוי הולם לשביעות-רצונם המלאה. אנו לומדים ומפיקים לקחים מהאירוע על-מנת לוודא שלא יחזור בשנית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.