ועידת MAD של "גלובס" יוצאת לדרך: הוועידה, שמתקיימת היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, עוסקת במשימות החדשות של עולם הפרסום, השיווק והדיגיטל ותארח מומחים בתחומים אלה מהארץ ומהעולם.
בוועידה נחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2016, בראשו גוגל. עוד בעשירייה הפותחת: אפל, קוקה-קולה, סמסונג, בנק הפועלים, לאומי, מרלבורו, HP, בזק וטויוטה.
בין הפאנלים בוועידה: "מציאות מושכת: טכנולוגיה בשירות השיווק", "מוביל לעתיד - התשתיות דוחפות לחדשנות", "חזון ואסטרטגיה - הגשמת הקניות ברשת", "הבריף החדש" ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.