לקסוס ישראל הציגה את מכונית הקופה המאוד נישתית שלה, את ה-RC אשר מבוססת על ה-AS המשפחתית, ומכוונת לנגוס מעט בנתח השמור ליצרניות הפרימיום הגרמניות, הלוא הן ב.מ.וו, מרצדס ואאודי.
כיאה לשחקנית חדשה במגרש זה, מציגה RC עיצוב מוחצן ושרירי, בקטגורייה בה הנראות לא פחות חשובה מהמהות. בכל הנוגע למהות, לקופה של לקסוס יש מנוע מוגדש בנפח שני ליטרים המספק 245 כוחות סוס, שעוברים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, כמקובל בקטגוריה, אל הגלגלים האחוריים.
שעון העצר יראה 7.5 שניות של האצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש, אבל אל תשכחו שאם זה מה שמעניין אתכם, לקסוס מציעה בארץ גם את ה-RCF, הגרסה הספורטיבית של המכונית שעושה זאת הרבה יותר מהר.
לאלו שלא רק המהירות מדברת אליהם, נספר כי RC מציעה מערכת מתלים אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, התראה על עצמים הנמצאים בשטחים המתים ועוד מערכות רבות אשר באות להפוך את הנסיעה לנוחה ונעימה מחד, וספורטיבית מאידך ביום פקודה. לקסוס RC תימכר בשתי רמות אבזור, במחירים אשר נעים בין 325 ל-370 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.