משרד התיירות עולה בימים אלה עם קמפיין פרסום עולמי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, שיכלול סרטון בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח שעולה בטלוויזיה וברשתות החברתיות באינטרנט, וכן מודעות, שלטי חוצות, שלטים ובאנרים.
עלות הקמפיין כולו היא 40 מיליון שקל, כש-12.5 מיליון מהם מוקצים לפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט.
הקמפיין, תחת הסלוגן "Two Cities One Break", בוצע עבור משרד התיירות על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), והוא מבקש לעודד כאמור תיירים להגיע לישראל ולבקר בתל-אביב ובירושלים לסוף שבוע ארוך - "שתי ערים במחיר אחד" במרחק של כ-4 שעות טיסה מאירופה.
אלמליח, שההתקשרות של משרד התיירות איתה אושרה בוועדת המכרזים של לפ"מ (לא נדרש מכרז), מבליטה בסרטון את הייחודיות בשתי הערים הישראליות - חיי הלילה וחופי הים בתל-אביב (לבושה בביקיני קטנטן שיסייע להעברת המסר כנראה) והאתרים העתיקים והקדושים בירושלים.
את שכרה של אלמליח בעבור הקמפיין, משרד התיירות לא היה מוכן לחשוף.
הקמפיין מיועד כאמור לתיירים מאירופה, והוא ישודר במגוון שפות במדינות רוסיה, אוקראינה, גרמניה, אנגליה, צרפת, הולנד, איטליה ספרד ושבדיה.
"במרחק של כ-4 שעות טיסה ניתן לקבל גם את תל-אביב - על חופי הים השמשיים, חיי הלילה, המסיבות המסעדות וכו' - ובמרחק פחות משעה גם את ירושלים על אוצרותיה התרבותיים, ההיסטוריים, הקולינריה המדהימה, השווקים האתניים וכו'", נמסר ממשרד התיירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.