רנו הצרפתית מציגה את מחליפת הפלואנס, שתשתנה את שמה ותחזור להיקרא רנו מגאן סדאן. זאת לפחות בתיאוריה, משום שהיבואנית בארץ טרם החליטה מה יהיה שמה כשתגיע ארצה. בדור היוצא של המגאן לא הוצע דגם סדאן, וברנו שיווקו במקומה את הפלואנס באזורים בהם מעדיפים את המכוניות עם תא מטען נפרד, בעיקר מדינות עולם שלישי ובכללן איך לא, גם ישראל.
לעת עתה לא נמסר מידע רב על מידות המכונית, למעט אמירה לקונית כי יושבי השורה השנייה יהנו ממרווח כללי בטופ של הקטגורייה, וכי תא המטען יציע נפח של חמש מאות ושמונה ליטרים. לעומת זאת בתחום יחידות ההנעה הם היו מעט יותר לארג'ים, וסיפרו כי הסדאן החדשה תוצע עם שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל בהספקים הנעים בין תשעים למאה ושלושים כוחות סוס, עם אפשרות לשלוש תיבות הילוכים, רציפה, ידנית ורובוטית כפולת מצמד.
עוד הוסיפו כי מגאן סדאן תוצע עם שלל מערכות אלקטרוניות בטיחותיות, דוגמת מערכת בלימת חירום מתקדמת ובקרת סטייה מנתיב, לצד גאדג'טים נוספים דוגמת הקרנת מידע על השמשה הקדמית, מערכת עזר לחנייה ועוד. מחברת קרסו, יבואנית רנו, נמסר כי מגאן סדאן תגיע אלינו בתחילת שנה הבאה. בשלב זה לא ידוע עם אילו יחידות כוח והאם כל המערכות המדוברות אכן יגיעו ארצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.