מערכות נהיגה אוטונומיות הפכו כבר לדבר מקובל בעולם הרכב, אלא שלנדרובר החליטה לקחת את הטכנולוגיה ולהעביר אותה למגרש הביתי שלה, לשטח.
כחלק מתוכנית פיתוח מקיפה מציגים שם 3 מערכות חדשות, בשלב זה עדיין בשלבי פיתוח וללא תאריך יעד לתחילת שיווקן. המערכת הניסיונית עושה שימוש במצלמות, ראדר, לייזר ואפילו יכולות על קוליות, אולטרא-סוניק, שלדברי לנד רובר, מאפשרות למערכת לזהות את כל העצמים הנמצאים סביב למכונית.
באמצעות המידע המתקבל, מתאימה המכונית את מערכת ההנעה לתוואי המשתנה, שלג, בוץ וכדומה, ואף יכולה להזהיר את הנהג מפני ניסיון מעבר של מכשול בגובה שאינו מתאים למרווח הגחון, ולהאט את מהירות הנסיעה לפני כניסה למכשול, שלולית פתאומית לדוגמה.
בנוסף, מציגים שם מערכת היודעת לתקשר בין שני כלי רכב, ולהעביר מידע הכרחי על מיקום הרכב הנוסף, רמת האחיזה בתא השטח של הרכב השני, ועוד. אנשי החברה מוסיפים כי מערכות אלו יהפכו את הנסיעה בכבישים ציבוריים לבטוחים בהרבה, בעת הגעה לאזור הנמצא בשיפוצים, כביש משובש או כביש מכוסה בשלג או קרח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.