חברת המלצת התכנים הישראלית טאבולה תרכוש את חברת קונברט מדיה הישראלית - כך עולה מדיווחים שפורסמו היום (ג'). סכום העסקה לא נמסר, אך ההערכה היא שמדובר בעשרות מיליוני דולרים ומוערך כי העסקה תכלול רכיב של מניות.
על-פי הדיווחים, לאחר הרכישה, 60 עובדי קונברט מדיה ישתלבו במשרדי טאבולה בתל-אביב ובניו-יורק, כולל מנכ"ל ומייסד קונברט מדיה יואב נווה.
שתי החברות הישראליות הוקמו בשנת 2007. קונברט מדיה עוסקת בפיתוח של טכנולוגיות וידאו וגייסה עד היום מעל 7 מיליון דולר.
טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם. החברה מספקת 200 מיליארד המלצות תוכן ל-550 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם, ובהם USA Today, The Weather Channel, NBC, Atlantic ו-Fox Sports. החברה הוקמה על-ידי אדם סינגולדה, והיא מעסיקה מעל ל-300 עובדים, כאשר כ-100 מתוכם מועסקים בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.