רפורמת יבוא הרכב המקביל מעלה הילוך, ולא מעט גופים בישראל נערכים לקראתה. לצד הלהיטים הצפויים בגל הראשון, כלומר רכבי יוקרה עתירי רווחיות, מסתמנת גם נוכחות מפתיעה לכמה דגמים עממיים יחסית, בדגש על כלי רכב היברידיים שבהם מס הקנייה נמוך, ולפיכך פוטנציאל הרווח של היבואן גדול במיוחד.
כך למשל עולה מנתוני משרד התחבורה כי לאחרונה ביצעה חברת אוטופוינט, בשליטת חיים דנינו, לשעבר יבואן אסטון מרטין המתחחה כיום ביבוא מקביל, תקינה לדגמי טויוטה, יאריס הייבריד ואוריס הייבריד.
במקביל ביצעה יבואנית מקבילה אחרת, חברת גלובל מקס, תקינה לטויוטה יאריס הייבריד.
מדובר בשני דגמים שזוכים לפופולריות רבה בציי רכב, כך שיתכן שבשלב הראשון כלי הרכב ישווקו, בהנחה שיגיעו במאסות, ישירות לחברות ליסינג. כך או כך, אפשר לצפות כי יבואם לארץ יגרום לסוג של מלחמת מחירים בענף, לפחות בשלב הראשון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.