הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע ה-11 ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.9%. הפרסומת אהודה במיוחד על גברים ועל גילאי 54 ומטה.
רותם סלע עושה למזגני טורנדו את העבודה. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, שבה סלע צופה בתחזית מזג-האוויר, מתברגת בראש הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.4%.
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט. בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הושקעו על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום כ-1.3 מיליון דולר. הקמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה גם הוא של הוט, בהשקעה זהה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 655 לעומת 606. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-48.4 מיליון דולר לעומת כ-49.5 מיליון דולר.
השקעה
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.