מרצדס הציגה את עתיד משאיות החלוקה העירוניות, עם הצגת האורבאן אי טראק, המשאית האורבנית החשמלית. מדובר במשאית חלוקה בגודל בינוני מהארסנל המוכר של החברה, במשקל כולל של עשרים ושש טונות. מנוע הדיזל הקונביונציונאלי של המשאית הוחלף בשני מנועים חשמליים, כל אחד עם הספק עצמאי של 167 כוחות סוס, ו-51 קגמ מומנט.
במרצדס טוענים כי מארז הסוללות של המשאית בעל יכולת אחסנת אנרגיה של 212 קילו וואט בשעה ומספק יכולת נסיעה של כמאתיים ק"מבין טעינות. משך זמן הטעינה הוא בין שעתיים לשלוש עם מטען מהיר.
משאיות חלוקה חשמליות יהפכו בעתיד למצרך נדרש, עם הטלות של אגרות גודש למיניהן ואיסור כניסה של כלי רכב מזהמים למרכזי ערים. מרצדס שמה רגל בדלת של עולם המשאיות העתידי, לפני כניסת מתחרים חדשים דוגמת יצרנית הרכב החשמלי טסלה. כן כן, טסלה האמריקנית, זו שהחלה כיצרנית רכבי ספורט ויוקרה חשמליים, והודיעה על כוונתה להיכנס למגרש של כלי הרכב הגדולים, משאיות ואוטובוסים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.