קבוצת סיטי טיים פותחת רשת מולטי-ברנד חדשה תחת השם JACKIE O, בהשקעה של 7 מיליון שקל. חנות ראשונה נפתחה בטבריה.
במהלך 2016 צפויות להיפתח עוד 7 חנויות בפריסה ארצית (בעיקר במרכזי ביג), בין היתר בבאר-שבע, בנצרת, בכרמיאל, ברמלה ובדיזנגוף סנטר בתל-אביב. כל פתיחת סניף מוערכת בהשקעה של מיליון שקל.
במהלך 2017 צופה הרשת להמשיך את התרחבותה לקניונים בקריית אתא, ירכא, מודיעין, עפולה, כפר-סבא, חדרה ועוד.
ברשת יימכרו מוצגי התכשיטים והשעונים שמייבאת הקבוצה לישראל, הכוללים את מותג התכשיטים הגרמני DIAMONFIRE (בנוסף לרשת שהושקה בישראל לפני כשבועיים בהשקעה של כ-4 מיליון שקל), את מותג השעונים האמריקאי BULOVA (שהבאתו לישראל נאמדת בהשקעה של 1.5 מיליון שקל) ואת תכשיטי PANDORA, שעוני ותכשיטי TOMMY HILFIGER ושעוני JUICY COUTURE.
טווח המחירים בחנויות יחל ב-200 שקל ויטפס עד לכמה אלפים לפריט. בעלי הקבוצה המשמשת גם כמנכ"לית היא הלנה קצן.
מיה מילצקי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת סיטי טיים ישראל, ציינה כי מחזור שוק התכשיטים בישראל מוערך ב-2.04 מיליארד שקל. לדבריה, "מחזור מכירות הקבוצה עומד על כ-250 מיליון שקל לשנה, ואנו צופים כי תוך 4 שנים, הקבוצה תכפיל את מחזור המכירות".
החנות הראשונה של הרשת, שנפתחה זה מכבר בטבריה בהשקעה של כמיליון שקל, משתרעת על שטח כולל של 75 מ"ר. שם הרשת נלקח בהשראת ג'קי קנדי אונסיס.
תכשיטים של רשת ג'קי או JACKIE-O / צילום: דודי חסון
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.