משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של רשת מכללות אורט. היקף התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל.
ראובני-פרידן זוכה בתקציב לאחר 10 שנים בהן הוא טופל במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, וכמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת.
כמו תקציבי חינוך ומכללות רבים, גם תקציב רשת אורט הוא במהותו דיגיטלי, מאחר שקהל היעד של אורט נמצא באחוזים גבוהים במדיות אלה.
ד"ר שמריהו רוזנר, סמנכ"ל וראש מנהל המכללות ברשת אורט, מסר: "מכללות אורט ניצבות בפני אתגרים רבים, ולכן בחרנו בראובני-פרידן כשותף אסטרטגי שיוביל איתנו את המהלכים הנדרשים בתחום הפרסום והשיווק".
ניב חורש, מנכל משותף בראובני-פרידן IPG, מסר: "אנו מודים להנהלת אורט על הבחירה. זיהינו הזדמנות גדולה בפרסום של תחום ההנדסאים בו מתמחה אורט, בתקופה שבה סטודנטים הבינו שהפרקטיקה חשובה לא פחות מהתואר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.