ספקית האינטרנט Puzzle, הפעילה בעיקר במגזר הערבי, יצאה ביוזמה חדשה כדי להילחם במקרים של ילדים שנשכחים במכוניות. החברה יזמה מהלך חינמי, שלפיו הורים שיירשמו לשירות דרך גני הילדים, יקבלו תזכורת יומית קבועה בכל בוקר באמצעות שליחת הודעת SMS בדיוק בשעה שיבחרו לאחר הורדת הילד או הילדה לגן. זאת, כדי להבטיח שלא יחלוף זמן רב חלילה במקרה של שכחה.
לדברי פאדי יונס, הבעלים של החברה, התזכורת היומית תיצור אינטראקציה בין שני ההורים בכל בוקר מיד עם קבלת התזכורת לטלפון הנייד. במקרה שאחד ההורים לא עונה ואינו זמין מכל סיבה שהיא, ניתן יהיה ליצור קשר עם הגן או עם גננת באופן מיידי כדי לברר שהכול כשורה.
לדברי יונס, הוא יזם את המהלך החינמי לאחר שנחשף לכמה מקרים קשים שאירעו בשנה האחרונה והחליט להרים את הפרויקט כדי להילחם בתופעה. המודל שבחר הוא באמצעות התקשרות ישירה בין הגנים וההורים, כך שהגן או הרשות המקומית שבה הגן פועל יעבירו לחברה רשימה של ההורים שירצו לקבל את השירות.
Puzzle היא מפעיל תקשורת משנת 2007 ומחזיקה "ברישיון תקשורת ייחודי" מטעם משרד התקשורת למתן ואספקת שירותי אינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.