9 מיליון שוברת את השיא של עצמה: פרסומת "שלמה המלך", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, מובילה זה השבוע ה-14 ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.4%. לפי גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת אהובה במיוחד על גברים ועל גילאי 17-34.
הפרסומת של בזק לבית חכם היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב וקרין גורן, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%. לפי גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת אהובה במיוחד על בעלי הכנסה ממוצעת.
הקמפיין לוואלה NEWS הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה העומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון. הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של בנק דיסקונט, וסך ההשקעה בו היה גבוה יותר - 2 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 538 לעומת 578. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.9 מיליון דולר לעומת כ-46.2 מיליון דולר בתקופה הקודמת.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.