חברת החשמל הודיעה היום (ג') כי בתאריך 21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15 אלף לקוחות. "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי", הודיעה החברה וביקשה לציין כי ידוע לה מי הם הלקוחות שחויבו ביתר, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן.
זו לא הפעם הראשונה שחברת החשמל מבצעת טעות בחיוב התשלום של הלקוחות. לפי כחודשיים החברה הודיעה כי "בשל המעבר למערכת מחשוב חדשה ללקוחות, עליה עדכנו מספר פעמים מראש, חויבו בטעות חלק מהלקוחות מגוש דן בהוראת קבע באשראי חיוב כפול".
לפני מספר חודשים חברת החשמל דיווחה על דוח נציבות תלונות הציבור, ממנו עולה כי ב-2015 חלה עלייה של 22% במספר התלונות על החברה בהשוואה ל-2014, עובדה המוסברת בחלקה בשל אירועי מזג-אוויר קיצון בחודשים ינואר ואוקטובר 2015.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.