בימים האחרונים נחת בישראל משלוח ראשון של כלי רכב היברידיים מסוג יונדאי IONIQ. המכוניות, שהגיעו לצורך תקינה, נועדו לקרוא תיגר על הבלעדיות של טויוטה בפלח ההיברידיות המשפחתיות.
המכונית בתצורה חמש דלתות ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.7 מטר עם תא מטען בנפח 550 ליטר. מערכת ההנעה שלה כוללת מנוע 1.6 ליטר בנזין בשילוב עם מנוע חשמלי חזק וסוללת ליתיום מדור אחרון. המערכת מייצרת הספק משולב של 140 כ"ס ומעבירה את הכוח דרך תיבה אוטומטית כפולת מצמדים. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת עומדת על יותר מ-29 קילומטרים לליטר.
המחירים בארץ טרם פורסמו, אולם באירופה מתומחרות גרסאות הבסיס של יונדאי איוניק בכ-14% פחות מהגרסאות המקבילות של הפריוס וממוצבות מול טויוטה אוריס הייבריד בטווח שמקביל לכ-135 אלף שקל בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.