רשת אופנת הבייסיק הודי'ס סובלת מחולשה. בכירים בענף הקניונים אומרים ל"גלובס" כי מתחילת השנה רשמה הרשת ירידה במכירות, זאת בניגוד לצמיחה של הרשת המתחרה WEAR.S.
נתוני רשת הודי'ס שנחשפו היום (א') במסגרת דיווח של חברת קסטרו לבורסה - לאחר שחתמה על הסכם לרכישת 26.4% ממניות קבוצת הודי'ס - תומכים בדברים.
במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסותיה של הודי'ס ב-101.4 מיליון שקל, קצב שנתי של 202.8 מיליון שקל. בהשוואה למכירות בשנת 2015 שהסתכמו ב-230.7 מיליון שקל, מדובר בירידה של 12%.
הירידה במכירות וניסיון הרשת לתגבר מבצעים כדי לבלום אותה באו לידי ביטוי גם בצניחה חדה ברווחים. בזמן שבשנת 2015 נהנתה הודי'ס מרווח גולמי של 118.5 מיליון שקל (51.3% מהמכירות), במחצית הראשונה של השנה הסתכם הרווח הגולמי ב-49 מיליון שקל והיווה 48.3% מהמכירות.
חמור מכך, הרווח התפעולי נחתך בכ-80%, והרווח הנקי נחתך בכ-73%.
במחצית הראשונה של 2016 הסתכם הרווח התפעולי ב-2.6 מיליון שקל בלבד (2.6% מהמכירות), לעומת רווח תפעולי של 25.5 מיליון שקל בשנת 2015 (11.1% מהמכירות). ברמה שנתית מדובר בצניחה של 79.6%.
הודי'ס חתמה את המחצית הראשונה עם רווח נקי של 2.4 מיליון שקל (2.4% מהמכירות), לעומת רווח נקי של 17.9 מיליון שקל בשנת 2015 (7.8% מהמכירות). ברמה שנתית מדובר, כאמור, בצניחה של 73.2%.
קבוצת הודיס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.