סופו של החלום: תשע שנים אחרי שיצא לדרך חלום המכונית החשמלית של בטר פלייס ושלוש שנים אחרי שפורקה החברה - בימים אלה החל מבצע להשמדת המכוניות החשמליות שהעלתה החברה על הכביש. לידי חדשות 2 הגיע תיעוד של גריטת המכוניות באשדוד.
כאלף מכוניות של בטר פלייס נשארו עד החודשים האחרונים בידי לקוחות פרטיים ובידי חברות ליסינג. על-פי החלטת בית המשפט לאחר פירוק החברה, יבואנית רנו, יצרנית המכונית "קרסו" היא זו נתנה שירות לבעלי המכוניות. אבל אלה התלוננו רבות על חיי הסוללה של הרכב ויצרו "כאב ראש" לחברה - גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה שירותית.
בעלי הרכבים של בטר פלייס מאוחדים מאוד. הם פועלים בשיתוף פעולה מול קרסו ואף מתפעלים קבוצת "ווטסאפ" כדי להקל על התקשורת ביניהם. בין השאר הקימו "צוות פעולה" נגד קרסו שחבריו משבשים השקות של מכוניות חדשות של החברה ונלחמים בה על הטיפול הלקוי, לטענתם, בתלונותיהם.
ניר שלם רכש באופן פרטי את המכונית החשמלית, ולא רוצה להיפרד ממנה, אלא רק לקבל שירות טוב עבורה. לטענתו, בקרסו החליטו על פתרון אחר מבחינתם - הצעות רכישה למכוניות במחיר מחירון, והשמדתן. "ממה שאני יודע, קרסו כבר רכשו מאות רכבים חשמליים מלקוחות וחתמו על הסכם עם חברות הליסינג לרכוש עוד מאות כאלה", אמר שלם.
מחברת קרסו, יבואנית רנו, טרם נמסרה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.