חברת הוט מובייל עקפה לראשונה את חברת פרטנר בהיקפי הגיוס שלה בחודש אוגוסט, בעקבות מבצע גלישה ללא הגבלה. מנתוני סיכום חודש אוגוסט בניודים עולה כי הוט מובייל גייסה למעלה מ-43 אלף מנויים (ללא נטישות), בעוד פרטנר צירפה 41 אלף מנויים. בעקבות הצלחת המבצע הודיעה היום (ה') הוט מובייל על הארכת המבצע עד 18 בספטמבר.
מנתוני הניידות הסופיים לחודש אוגוסט 2016 עולה כי הוט מובייל המשיכה להוביל את השוק במונחי נטו (מנויים חדשים מינוס נוטשים) עם 12,500 מצטרפים חדשים, כאשר היא משאירה את גולן טלקום מאחור, וזו מסיימת את החודש עם נטישה נטו של קרוב ל-4,000 מנויים.
בקרב חברות הסלולר הוותיקות, הנתונים מצביעים על המשך התחרות בעולמות הפרי פייד, בעיקר בין פלאפון לסלקום, כאשר נראה כי סלקום לא חפצה להמשיך ולהתכתש בעולמות שהתרומה שלהם לרווחיות שלה נמוכה, ולכן החודש היא מסיימת עם נטישה של 7,800 מנויים. פלאפון רשמה נטישה של 1,000 מנויים, ופרטנר ננטשה ב-2,500 מנויים פרי החלטה שלא להיגרר לעולמות הפרי פייד.
מעניין לראות שפלאפון ממשיכה במדיניות שלה לגייס כמה שיותר מנויים (58 אלף מנויים) ביחס למתחרותיה הוותיקות, אחרי שהחליטה על הידוק המדיניות בנושא ספירת המנויים.
בקרב המפעילים הווירטואליים, 019 טלזר ממשיכה להפתיע עם גיוס נטו של 2,300 מנויים ועוקפת את רמי לוי, שגייס החודש 430 מנויים בלבד.
הנידים בחברות הסלולר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.