קבוצת קרסו, יבואנית מותגי רנו, ניסאן ודאצ'יה בישראל, בונה במרץ את בסיס השיווק המקומי של המותג החדש-ישן, לאדה. למותג הרוסי כבר נבחרו שטחי תצוגה והחברה בונה את המערך השיווקי שלו, ואת קמפיין ההחדרה שיחל בשנה הבאה. אם מישהו מצפה לדגמי בסיס גסים במחירי רצפה, נוסח לאדה של פעם, הוא יצטרך לבחור נתיב מחדש.
לאדה תיכנס לישראל עם מערך דגמים אופנתיים, עם דגש על רכבי פנאי, המבוססים על מכלולי הדור האחרון של מכוניות רנו. רוב הדגמים הוצגו באוגוסט בתערוכת הרכב של מוסקבה, אם כי חלקן על תקן של מכונית קונספט.
אחת ממשפחות הדגמים הראשונות שתגיע ארצה היא ווסטה, שכוללת מכונית סדאן בעלת עיצוב מודרני, סטיישן וגם סטיישן קרוס מוגבה קמעה. על פי מחירי לאדה בארץ מוצאה, בישראל ימכרו מכוניות החברה בדרגת תמחור אחת לפחות, מעל לדאצ'יה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.