הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, שוברת שיא - והפרסומת בכיכובה של שני כהן, שבה היא מדברת עם פיתגורס על ביטוח, היא הפרסומת שמצליחה להיחרת כאהובה ביותר למשך פרק הזמן הארוך ביותר ברציפות - 17 שבועות. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 27.8%. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על חילוניים ומסורתיים.
הפרסומת לסופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מדורגת כפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות. בפרסומת נראים רקדנים מציגים מוצרי קוסמטיקה במופע המזכיר קרקס. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.8%. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על נשים וגילאי 55 ומעלה.
הקמפיין לסלקום TV, בכיכובו של אודי כגן ("משיח") ובאמצעות משרד הפרסום גיתם, שבו הוא מוצא דרכים מקוריות כדי לא לשלם על שידורי הספורט, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית. סך ההשקעה בקמפיין, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום הוא 1.5 מיליון דולר - בדומה לקמפיין המושקע בשבוע שעבר עבור המותג מטרנה, שהושקעו בו 1.6 מיליון דולר. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על גברים וגילאי 54 ומטה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 567 לעומת 527. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מאשר בשבוע שעבר, ועומד על כ-48.5 מיליון דולר לעומת כ-40.6 מיליון דולר.
זכורות אהובות
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.