פנאמרה, המשפחתית של פורשה זוכה לקבל גרסה היברידית, ואנו זוכים לקבל פרטים אודותיה רגע לפני הצגתה הרשמית בתערוכת הרכב של פריז, שתיפתח בעוד פחות מ-3 שבועות. במיוחד לאלה שהמונח היברידי מקושר אצלם למכוניות חסכוניות ונקיות, מזכירים בפורשה את הקשר לדגם ה-919 של החברה, שזכה במירוץ הסיבולת של לה-מאן בשנתיים האחרונות, וגם הוא - ניחשתם נכון, היברידי.
פנאמרה החדשה עושה שימוש במנוע 2,900 סמ"ק בי-טורבו לצד מנוע חשמלי, שמספקים יחד לא פחות מ-462 כ"ס, שנייה בדגמי הפנאמרה רק לדגם הטורבו המפלצתי עם 550 כ"ס. כיאה למכונית שכזו, יודעת פנאמרה ההיברידית גם לנסוע לבדה על המנוע החשמלי למרחק של 50 ק"מ ולהגיע למהירות של 140 קמ"ש.
זמן הטעינה, אגב, נע בין קרוב ל-3.5 שעות ל-6 שעות, תלוי בסוג המטען. וכמה דלק זה כבר יכול לחסוך לבעלים העתידי אתם בטח רוצים לדעת? בפורשה טוענים שצריכת דלק משולבת תעמוד על 40 קילומטר לליטר, ותציג פליטת מזהמים נמוכה של 56 גרם פחמן דו חמצני. שזה למתעניינים, יותר נקי מהמכונית שהפכה לאמת מידה היברידית, הטויוטה פריוס. עד כמה נתונים אלו אמורים להשפיע על מכונית שבמקרה ותגיע ארצה תעבור את רף מיליון השקלים ומשהו, לאנשי האלפיון העליון פתרונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.