בעקבות קריאת תיקון (ריקול) שהפיצה מאזדה העולמית לפני כשבוע, מפרסמת היום (ב') היבואנית לישראל, דלק מוטורס, כי תזמן למרכזי השירות מעל 20 אלף דגמי מאזדה מסוגים שונים, וזאת על-מנת לפתור תקלה בדלת תא המטען של רכביה.
לדברי דלק מוטורס, מדובר ב-21,958 כלי רכב במצטבר. החלוקה לפי הקטגוריות:
מאזדה CX-5: תאריכי ייצור 2.2012 עד 12.2015 (12,813 כלי רכב).
מאזדה 5: תאריכי ייצור 9.2010 עד 3.2015 (5,108 כלי רכב).
מאזדה 3: תאריכי ייצור 3.2009 עד 9.2011 (2,208 כלי רכב).
מאזדה 6: תאריכי ייצור 11.2007 עד 11.2011 (1,346 כלי רכב).
מאזדה 6: תאריכי ייצור 11.2012 עד 12.2015 (483 כלי רכב).
על-פי תיאורי היבואנית, מקור התקלה "עקב ליקוי בתהליך היצור אצל ספק בלמי דלת תא המטען, תיתכן תקלה במנגנון הבולם. התוצאה: בולם דלת תא המטען עלול לא לתפקד כנדרש".
התיקון לכלי הרכב אורך כשעתיים ואינו כרוך בתשלום מצד הלקוחות. הודעות תשלחנה בימים הקרובים, אך מי שמעוניין לבדוק כבר בשלב זה אם רכבו מעורב בקריאת התיקון, מוזמן לפנות לאתר מאזדה בישראל או לטלפון: 08-9139995.
נזכיר כי מי שלא ימלא אחר הוראות היבואנית (בהתאם להנחיות משרד התחבורה), לא יורשה לחדש את רישיון הרכב שלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.