לאחר שחשפו את דגם הקופה איי-חמש, החליטו אנשי אנשי אאודי הגרמנית כי הגיע הזמן להציג גם את האיי-חמש ספורטבק, גרסת הקופה 5 דלתות של אותה מכונית.
על אף ששני הדגמים דומים למדי לאלה אותם הם מחליפים, באאודי מבהירים כי מדובר בדגמים חדשים לחלוטין, ולראיה הם מציגים ירידה של 85 קילוגרמים לעומת זה היוצא.
ה"דיאטה" אותה עברה המכונית מגיעה על אף צמיחה עדינה בממדים, שמתבטאת בעיקר בתא נוסעים מרווח מעט יותר, שוב לעומת זו המוחלפת.
באירופה תוצע איי-חמש עם 3 מנועי דיזל ושני מנועי בנזין בנפח של 2 ליטרים, אשר רלוונטיים יותר לשוק המקומי ומציגים הספק של 190 ו-252 כוחות סוס.
הכוח, אגב, יעבור במרבית הדגמים אל הגלגלים הקדמיים, עם גרסת קווטארו - הנעה לכל הגלגלים שתוצע כאופציה בדגמים ספיציפיים בלבד.
אם חשקה נפשכם בהנעה קבועה כסטנדרט, תיאלצו לפנות אל דגם הדיזל החזק, או טוב מכך, לפנות לדגם האס-חמש הספורטיבי, שיימכר עם מנוע וי-שש מוגדש בנפח 3 ליטרים, שיכול להאיץ את המכונית למהירות של 100 קמ"ש ממצב עמידה תוך 4.7 שניות.
אם השתכנעתם, תיאלצו לחכות לאמצע שנה הבאה לערך, אז מתוכננת המכונית להגיע ארצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.