בהמשך לקמפיין הפרסום העולמי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, שכלל סרטון בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, העלה בימים האחרונים משרד החוץ סרטון נוסף.
בניגוד לסרטון בכיכובה של אלמליח, שהוצג תחת הסלוגן "Two Cities One Break", אשר ביקש לעודד כאמור תיירים להגיע לישראל ולבקר בתל-אביב ובירושלים, מציג הסרטון החדש תיעוד מרהיב של אתרים מוכרים בישראל ממעוף הציפור, ונכללים בו גם אתרים כמצדה, עמק יזרעאל, הגליל ועוד.
הקמפיין, שעלה בעמוד הפייסבוק של משרד החוץ באנגלית, מיועד כאמור לתיירים, אבל בשל ייחודו והעיתוי החגיגי להפצתו סביב ראש השנה, זכה גם ללא מעט שיתופים בפייסבוק מצד ישראלים רבים. עד כה צבר הסרטון מאות אלפי צפיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.