יו"ר ומנכ"לית ענקית מוצרי הצריכה פפסיקו , אינדרה נויי, התחייבה היום (ב') כי החברה תהפוך את משקאותיה לבריאים יותר, לאור העדפותיהם המשתנות של הצרכנים כיום, ששמים דגש גדול יותר על ערכיו התזונתיים והקלוריים של המזון הנצרך.
"בעשור האחרון עשינו התקדמות בקיצוץ כמות הסוכר", אמרה נויי בראיון ל-CNBC, "אך יש עוד הרבה מאוד שיש לעשות".
לפי פפסיקו, לפחות שני שליש ממשקאותיה יכילו, עד שנת 2025, עד 100 קלוריות לכמות של כ-0.35 ליטר (מקבילה לתכולת פחית).
נכון להיום, פפסיקו מוכרת משקאות בכ-180 מדינות, ומרוויחה כל שנה כמיליארד דולר רק ממשקה הדגל שלה - משקה פפסי בטעם קולה, העתיר בסוכר ובקלוריות.
מעבר למחויבות לדרישות הצרכנים, ייתכן כי המחויבות להפחית בכמות הסוכר במשקאות נובעת משיטות מיסוי במספר הולך וגדל של מדינות, הממסות משקאות לפי כמות הסוכר שהם מכילים, כדרך להילחם במגמת ההשמנה בקרב צרכנים.
השנה הודיעה החברה על השקת מוצר תחליפי ל-Pepsi Max, שהיה המוצר הדיאטטי המוביל שלה. המשקה החדש ייקרא "Pepsi Zero Sugar".
"פריצות הדרך הטכנולוגיות בימינו מאפשרות ייצור משקאות קולה בטעם טוב יותר, המתחרים בטעמם עם משקאות קולה המכילים סוכר, אך מכילים כמות קלוריות פחותה", מסרה נויי. "כעת אנו ניצבים בפני הזדמנות מעניינת להוריד את רמות צריכת הסוכר בקרב הצרכנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.