ילדי העשירים נוהגים לנפנף בכספם באמצעות בגדי מעצבים, מכוניות יוקרה ובלוגים פופולריים כמו Rich Kids of instegram. עכשיו, אותם צעירים מפונקים יכולים לספק הצצה לאורח החיים הראוותני שלהם באמצעות רשת חברתית לעשירים בלבד.
הרישום לאפליקציה דרך הפייסבוק נעשה בחינם, אבל מי שרוצה לשתף תמונות באפליקציית Rich Kids שהושקה השבוע יאלץ לשלם דמי מנוי של 1,000 דולר לחודש. המטרה של האפליקציה, שזכתה לכינוי "הרשת החברתית האקסקלוסיבית ביותר בעולם", היא לספק פלטפורמה שתאפשר לילדי העשירים להתבלט מעל כולם. ומה יותר פשוט מאשר ליצור פלטפורמה וירטואלית שתהיה יקרה מדי עבור כל השאר.
כמובן שכל אחד יכול לצפות בעושר המופלג לו זכו אותם צעירים סנובים, אבל אם לא ישולמו דמי המנוי המופלגים, לא ניתן יהיה לשתף ולהעלות תמונות. או כמו שכתוב בסלוגן של האתר - אם זה נראה לכם יקר, זה פשוט לא בשבילכם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.