חברת Plus500 הישראלית, הנסחרת בלונדון, מדווחת היום (ג') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2016 ועל התוצאות מתחילת השנה.
בתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר הסתכמו הכנסות החברה ב-236.3 מיליון דולר, עלייה של 14% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מספר הלקוחות החדשים צמח בשיעור של כ-18% לכ-50 אלף לקוחות לעומת 69.33 אלף לקוחות בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, מציגה החברה צמיחה של כ-12% בהיקף הלקוחות הפעילים שהסתכמו ב-131.34 אלף בתשעת החודשים הראשונים של 2016.
ממוצע ההכנסות למשתמש (ARPU) הסתכם ברבעון השלישי ב-1,107 דולר לעומת 1,037 דולר ברבעון השני של 2016, ו-1,534 דולר ברבעון השלישי של 2015. כלומר, ניכרת יחידה חדה בנתון חשוב זה בהשוואה לנתוני אשתקד.
ברבעון השלישי נרשמה ירידה של 4% בהכנסות החברה - למרות זינוק של 47% במספר הלקוחות החדשים. אלו, כאמור, משלמים פחות משמעותית מלקוחות ותיקים יותר של החברה.
בחברה מאמינים כי המשך הצמיחה בלקוחות החדשים, צמצום שיעורי התחלופה וגידול בערך מחזור החיים של הלקוחות יחוללו השפעה חיובית על רווחי החברה בטווח הארוך וישפיעו בטווח הקצר על ההכנסות הממוצעות למשתמש. בנוסף, ערך מחזור החיים של לקוחות הקבוצה נמצא במגמת גידול הודות לשיעור גדול יותר של לקוחות בעלי ערך גבוה שהתווספו, כמו גם כתוצאה מנאמנות הלקוחות המתחזקת בפלטפורמה.
מנכ"ל Plus500 אסף אלימלך מסר עם פרסום הדוחות כי "הרבעון השלישי הינו עדות להמשך מגמת הצמיחה החזקה של החברה במחצית הראשונה של 2016 עם מספר משמעותי של לקוחות חדשים שהצטרפו והתאוששות שולי הרווח. אנו ממשיכים לנוע במסלול אשר יביא אותנו למימוש התחזיות השנתיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.