תקציב הפרסום של סוכנות LG בישראל יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". במכרז מעורבים גם נציגים של החברה הקוריאנית וגם נציגים של חברת ההפצה בארץ. בשלב הראשון ידרשו משרדי הפרסום להציג אסטרטגיה בלבד, אך יש להניח כי בהמשך הם יתבקשו גם להצעות מסחריות וקריאייטיב.
תקציב הפרסום של המותג LG מטופל כמעט 5 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA. עד לזכייתו של המשרד בתקציב הוא פוצל בין מספר משרדים: שמעוני-פינקלשטיין, ירקוני בן-נתן וגיתם BBDO, שכל אחד מהם טיפל בפעילות אחרת של המותג.
עם פתיחת הסוכנות בישראל הוחלט על העברת תקציבי השיווק והפרסום למטה, אך המפיצים המקומיים לא התלהבו מהרעיון, ולתקופה מסוימת היה מעין כיפוף ידיים בינם לבין המטה. בסופו של דבר התקציב רוכז כולו ביהושע, שהחזיק בו מאז.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנה האחרונה הושקעו במותג כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון, כלומר היקף התקציב הריאלי הוא כ-6-7 מיליון שקל. עיקר התקציב הופנה לתמיכה בטלפונים הסלולריים, אך מעת לעת עולים גם קמפיינים התומכים במוצרים הלבנים ובטלוויזיות.
נראה כי מי שדחף להחלטה לצאת למכרז היא החברה הבינלאומית ולא המפיץ המקומי. פניות נעשו לכמה משרדי פרסום, ביניהם ראובני-פרידן וקבוצת אדלר-חומסקי. אדלר-חומסקי, יש לציין, מטפל בתקציב פלאפון - חברת הסלולר היחידה שמחזיקה במותג פרטי של טלפונים, "ג'יני", שאף זוכה לתמיכה פרסומית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.