תקציב הפרסום של חברת פלסאון עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל.
פלסאון עוסקת בייצור מוצרים טכניים מפלסטיק, אביזרי חיבור לצנרת, כלים סניטריים ומוצרים לענף הלול, ולכן במשך שנים לא הייתה לה נגיעה ישירה לפרסום. כשנכנסה לתחום של עיצוב אביזרי אמבט - היא התקשרה עם y&r, וזה הגדיר קו מיתוגי לפעילות החדשה וליהק את הדוגמנית נטלי עטיה לפרזנטורית.
הקמפיין עם עטיה צולם ממש לפני שנכנסה כדיירת לבית "האח הגדול" בעונת ה-VIP, ונהנה מיחסי ציבור מרשימים. בהמשך הושקה סדרת רשת שעקבה אחרי משפחות שזכו לשדרוג האמבטיה ברוח "אקסטרים מייקאובר".
בחודשים האחרונים עבר y&r כמה שינויים - המשמעותי שבהם הוא התפטרות אנשי הניהול המובילים שגייסו את תקציב פלסאון. במקביל, פלסאון המשיכה להרחיב את פעילותיה ובין השאר רכשה את פעילות היבוא והשיווק של ברזי מדגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.